Jessica Larsson, Carina Fredblad, Elisabet Heinrich, David Holmqvist och Ann-Sofi Gothefors under prisutdelningen.
Beijer Byggmaterial har sedan starten av den egna podden Bygga åt idioter och Youtubekanalen Dom kallar oss hantverkare växt starkt bland antalet lyssnare och tittare hos sin huvudmålgrupp, professionella hantverkare. Tidigare i höstas klättrade podden Bygga åt idioter upp till plats två på Spotifys topplista över de populäraste poddarna i Sverige, den är också nominerad till årets humorpodd och har över 140 000 lyssningar i veckan. Dessutom anordnades en liveshow när det 100:e avsnittet släpptes i mitten av november.
Beijers priser
Årets idé - ”Helt egna kanaler riktat till hantverkare ger Beijer unika möjligheter”
Årets kommunikation - ”Hantverkarhumor i egna kanaler”
Inhouse Awards är en tävling för företag som skapar reklam och kommunikation internt och arrangeras av tidningarna Dagens Media och Resumé.
Nyheter
06 november 2025
05 november 2025
04 november 2025
03 november 2025
29 oktober 2025
28 oktober 2025
27 oktober 2025
24 oktober 2025
23 oktober 2025
21 oktober 2025
20 oktober 2025
17 oktober 2025
16 oktober 2025
15 oktober 2025
14 oktober 2025
13 oktober 2025
10 oktober 2025
09 oktober 2025
08 oktober 2025
07 oktober 2025
Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.