Jessica Larsson, Carina Fredblad, Elisabet Heinrich, David Holmqvist och Ann-Sofi Gothefors under prisutdelningen.
Beijer Byggmaterial har sedan starten av den egna podden Bygga åt idioter och Youtubekanalen Dom kallar oss hantverkare växt starkt bland antalet lyssnare och tittare hos sin huvudmålgrupp, professionella hantverkare. Tidigare i höstas klättrade podden Bygga åt idioter upp till plats två på Spotifys topplista över de populäraste poddarna i Sverige, den är också nominerad till årets humorpodd och har över 140 000 lyssningar i veckan. Dessutom anordnades en liveshow när det 100:e avsnittet släpptes i mitten av november.
Beijers priser
Årets idé - ”Helt egna kanaler riktat till hantverkare ger Beijer unika möjligheter”
Årets kommunikation - ”Hantverkarhumor i egna kanaler”
Inhouse Awards är en tävling för företag som skapar reklam och kommunikation internt och arrangeras av tidningarna Dagens Media och Resumé.
Nyheter
12 maj 2025
09 maj 2025
08 maj 2025
07 maj 2025
06 maj 2025
05 maj 2025
30 april 2025
29 april 2025
28 april 2025
24 april 2025
23 april 2025
22 april 2025
17 april 2025
16 april 2025
15 april 2025
14 april 2025
11 april 2025
10 april 2025
09 april 2025
Produktnytt
Branschnytt
Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.