Jessica Larsson, Carina Fredblad, Elisabet Heinrich, David Holmqvist och Ann-Sofi Gothefors under prisutdelningen.
Beijer Byggmaterial har sedan starten av den egna podden Bygga åt idioter och Youtubekanalen Dom kallar oss hantverkare växt starkt bland antalet lyssnare och tittare hos sin huvudmålgrupp, professionella hantverkare. Tidigare i höstas klättrade podden Bygga åt idioter upp till plats två på Spotifys topplista över de populäraste poddarna i Sverige, den är också nominerad till årets humorpodd och har över 140 000 lyssningar i veckan. Dessutom anordnades en liveshow när det 100:e avsnittet släpptes i mitten av november.
Beijers priser
Årets idé - ”Helt egna kanaler riktat till hantverkare ger Beijer unika möjligheter”
Årets kommunikation - ”Hantverkarhumor i egna kanaler”
Inhouse Awards är en tävling för företag som skapar reklam och kommunikation internt och arrangeras av tidningarna Dagens Media och Resumé.
Nyheter
08 december 2025
05 december 2025
04 december 2025
03 december 2025
02 december 2025
01 december 2025
28 november 2025
27 november 2025
26 november 2025
25 november 2025
24 november 2025
21 november 2025
20 november 2025
19 november 2025
18 november 2025
17 november 2025
14 november 2025
13 november 2025
12 november 2025
10 november 2025
07 november 2025
06 november 2025
05 november 2025
Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.