Jessica Larsson, Carina Fredblad, Elisabet Heinrich, David Holmqvist och Ann-Sofi Gothefors under prisutdelningen.
Beijer Byggmaterial har sedan starten av den egna podden Bygga åt idioter och Youtubekanalen Dom kallar oss hantverkare växt starkt bland antalet lyssnare och tittare hos sin huvudmålgrupp, professionella hantverkare. Tidigare i höstas klättrade podden Bygga åt idioter upp till plats två på Spotifys topplista över de populäraste poddarna i Sverige, den är också nominerad till årets humorpodd och har över 140 000 lyssningar i veckan. Dessutom anordnades en liveshow när det 100:e avsnittet släpptes i mitten av november.
Beijers priser
Årets idé - ”Helt egna kanaler riktat till hantverkare ger Beijer unika möjligheter”
Årets kommunikation - ”Hantverkarhumor i egna kanaler”
Inhouse Awards är en tävling för företag som skapar reklam och kommunikation internt och arrangeras av tidningarna Dagens Media och Resumé.
Nyheter
23 april 2024
19 april 2024
18 april 2024
17 april 2024
16 april 2024
15 april 2024
14 april 2024
12 april 2024
11 april 2024
10 april 2024
09 april 2024
08 april 2024
03 april 2024
28 mars 2024
27 mars 2024
26 mars 2024
25 mars 2024
22 mars 2024
21 mars 2024
Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.